Ifjú Vadász szeminárium

Vadászati praktikum kezdő Vadászoknak!

Vadászélmény szakszerűen…

Túl vagy a vadászvizsgán, de nem tudod, hogy hol, kivel és hogyan kezdd el a vadászatot, hogyan tedd meg a vadászéletedet meghatározó első, fontos lépéseket? A tanult vadászati ismeretek gyakorlati alkalmazására nyújtunk egy alternatív lehetőséget, ahol a kezdőket egy komplex vadászprogram keretében vezetjük be a vadászat rejtelmeibe!

A bentlakásos program résztvevői szakavatott vadászkísérővel töltenek el egy felejthetetlen vadászhétvégét hajnali és esti egyéni nagyvad les és cserkelővadászatokon, ahol a folyamatos szakmai iránymutatást követve nem csak a vad helyes elbírálásában, a vadászaton adandó szituációk megoldásában kapnak segítséget és praktikus tanácsokat, hanem terítékre hozhatják életük első nagyvadját, legyen az akár egy vaddisznó, őzbak vagy éppen szarvas tarvad.

Külön program az elejtett vad trófeájának közös kikészítése, eltartósítása, hogy az itt töltött idő tanulságos és egyben örök emlék maradjon!

A vadásznapok ideje alatt a vadászat adminisztrációjával, a vadászatok lebonyolításának különböző helyi gyakorlataival, és olyan szakmai gyakorlati témákkal is foglalkozunk, mint például a vadászati és vadgazdálkodási létesítmények építése, gondozása, használata, a lőtt vad gyakorlati kezelésével kapcsolatos teendők, illetve a vadgasztronómia!

A biztonságos és eredményes vadászattal foglalkozó szakmai előadást és filmvetítést követően lőtéren gyakoroljuk a vadászatban előforduló szituációkat, ezzel teljessé téve a változatos programot.

Időpont: 2012. augusztustól folyamatosan, egyeztetett időpontban

Helyszín: Gyakorló vadászterületünk

Szállás: Vadászház

Szeminárium ára: 180.000 Huf/fő 2 vadász egyidejű részvétele esetén (beleértve a szakmai kíséretet és továbbképzést, a kilövési díjakat, a szállás – 2 éjszaka – és ellátás költségeit, lőtéri díjakat, felhasznált anyagokat, stb)

Gyakorlatvezetők, előadók: Németh Zoltán, Pechtol Szabolcs

Elejthető vadfajok (vadászati idényben): Gímszarvas- tehén, ünő, borjú; dámszarvas- tehén, ünő, borjú, Vaddisznó- süldő, malac, Őz- suta, gida. A felsorolt vadfajokból szabadon választható két egyed elejtési lehetőségét tartalmazza a csomag. Trófeás vad (bika, bak, illetve vaddisznó kan) elejtése a csomagban található vad kilövési díjának értékegyeztetésével, vagy azon felül árlista szerint külön térítve korlátozott számban, egyességet követően lehetséges.

Egyéb: A résztvevők száma optimálisan 2 fő, egyéni részvételi szándék esetén kérje személyre szabott árajánlatunkat!

Regisztráció és lemondási feltételek

A bejelentkezést és időpont egyeztetését követően, a gyakorlati szeminárium előtt, a jelentkezőkkel szerződést kötünk, amelyben rögzítésre kerül a részletes program, valamint a fizetési és lemondási feltételek egyaránt. A részvételhez szükséges díj (előleg) megfizetése a szerződéskötéskor esedékes! Az előleg összege 90.000 Huf.

Az esemény megkezdése előtt legalább 14 nappal korábban történő lemondás esetén a teljes díj visszafizetésre kerül. A program kezdete előtt 14 napon belüli lemondás esetén a részvételi díj 50%-a, mint lemondási díj levonásra kerül, a le nem mondott szemináriumok, vagy meg nem jelent résztvevők esetében a teljes részvételi költség képezi a lemondási díjat.

Amennyiben a program során nem sikerült a szerződésben rögzített vadat terítékre hozni, úgy a résztvevőt a szerződés szerinti Ft visszatérítés illeti meg.

Amennyiben a szeminárium a szervező részére felróható okból, vagy egyéb előre nem tervezhető váratlan esemény miatt nem jön létre, úgy a jelentkezők az addig befizetett teljes részvételi díjat visszakapják!

*A Royal Hunting Kft. fenntartja magának a jogot, hogy adott esetben módosíthatja az időpontot, a szeminárium helyét, időtartamát, valamint a gyakorlatvezetőket egyaránt.

További részletekért érdeklődj elérhetőségeinken!

Vadászüdvözlettel: Németh Zoltán és Pechtol Szabolcs